keskiviikko 19. elokuuta 2015

HAPPY AND HEALTHY LIFESTYLE




Moikka, viime syksynä alotin lukion ja nyt käyn jo toista vuotta. Lukio on mulle rankkaa ja joudun tekemään reilusti töitä sen eteen. Oon oikeestaan aina syönyt mitä vaan ja millon vaan. Ja koska tiedän, että syömällä hyvin ja säännöllisesti myös mieleiala pysyy virkeenä. Nyt kun lukion toinen vuosi alko, päätin, että katon mitä pistän suuhun, pyrin menemään aikasin, ainakin aikasemmin kun viime vuonna nukkumaan ja koitan päästä eroon torkuttamisesta aamulla, koska se lisää väsymystä. Torkutan helposti jopa 40 minuuttia:D.Viime keväänä esimerkiks nousin sägystä varmaan 10 minuuttia ennekun mun kyyti lähti, en kerennyt syödä aamupalaa kunolla tai ollenkaan ja koko päivän mua ärsytti kun en aamulla kerenny tekemään niitä asioita, joita mun piti tehdä. Arkena en aio syödä esimerkiks mitään herkkuja (perjantai on poikkeus;)). Haluan siis nähdä eron mun jaksamisessa viime vuoteen ja kertoa siitä myöhemmin täällä. Toinen asia mihin haluun saada muutosta on, että oon aina miettinyt tosi paljon mitä muut musta ajattelee ja nyt yritän olla ajattelematta sitä ja tehä niinkuin itsestä tuntuu hyvältä. Mutta näihin aiheisiin palaan vielä joskus myöhemmin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti